El nostre horari d'obertura al públic és:

De dilluns a divendres: de 7:00 a 23:00
Dissabte de 9:00 a 21:00
Diumenge de 9:30 a 14:00 i de 16:30 a 21:00.
Festius: horari de diumenge o de matí (segons tipus de festivitat)






Olimpia News

OLIMPIA SPORT et convida a que realitzis activitats de tot tipus:
Activitats suaus com poden ser Ioga- Balance, estiraments o pilates.
Activitats de tonificació com: GAC (glutis, abdominals i cames), abdominals, Body pump, funtional training o gimnàstica de manteniment (intensitat suau).
Activitats energètiques com: Step, Aeròbic stils, ciclisme indoor, training, cardio-training o body Combat.
A més a més tindràs altres activitats com: running, nordic walking, entre moltes altres a l'aire lliure així com pedalades, esquiades, etc.

L’exercici físic té efecte sobre les funcions del nostre cos, del sistema cardiovascular, musculoesquelètic, pulmonar i hormpilates bisonal entre molts altres.

 

A més dels beneficis propis de la pràctica d’exercici físic fent que el nostre cos s’adapti a l’esforç que li demanem, provoca modificacions en els factors de risc cardiovascular així com l’obessitat, fent que es normalitzi el sobrepès, les hiperlipidèmies fent que disminueixin els nivells d’àcids grassos i que baixi el colesterol total (augmenta el colesterol HDL i disminueix el LDL), contribueix a reduir la pressió arterial alta, s’utilitza com a tractament per als dos tipus de diabetis, tot fent reduir la quantitat d’insulina o medicació a administrar si la pràctica és regular, entre altres com la disminució d’hàbits nocius (tabac...) i abolició del sedentarisme.

A més, l’exercici físic promou canvis en l’estil de vida que afectes als hàbits dietètics, els hàbits tòxics i la distribució horària de les activitats habituals, laborals i de temps lliure.

Tan sols començar s’experimenta una sensació de benestar general que, amb el temps, es converteix en millora de l’estat de salut i de la condició física.

Actualment s'està parlant molt dels beneficis fisiològics que la pràctica d'activitat física comporta, sobretotp1010079 aquells relacionats amb la disminució dels factors de risc cardiovasculars (tabaquisme, sedentarisme, obessitat, hipertensió, diabetis, colesterol, hiperdislipèmia). Ara bé, cal també destacar els beneficis sobre el benestar psicològic que una pràctica regular d'activitat física arriba a comportar.

En els estudis sobre aquest tema, han sorgit vàries hipòtesis per a explicar com funcionen els exercicis físics sobre aquest benestar.

  •  hipòtesi de la distracció: consisteix en la distracció d'events estressants.
  • Hipòtesis de les endorfines- busca una base fisiològica popular, tot i que no tots els estudis ho recolzen. La segregació d'endorfines que es realitzaria durant un estat d'euforia (en ejercici físic per exemple) provocaria la reducció de la sensació de dolor.

Ara bé, molts estudis coincidiexen que els efectes de la pràctica regular d'activitat física són:

    • Augment de: rendiment acadèmic, asertivitat, confiança, estabilitat emocional, funcionament intel·lectual,  memòria, percepció, imatge corporal positiva, autocontrol, satisfacció sexual, benestar, eficàcia en el treball.
  • disminueix: ausentisme laboral, abús d'alcohol, ansietat, confusió, depressió, mals de cap, hostilitat, fòbies, conductes psicòtiques, tensió, errors a la feina.

Així doncs, davant de la multitud de treballs i estudis realitzats, els experts han arribat a les següents conclusions:

  • l'estat de forma física està relacionat positivament amb la salut mental i el benestar.
  • L'exercici físic està relacionat amb la reeducació d'emocions vinculades a l'estrés, així com l'estat d'ansietat.
  • L'ansietat i la depressió són símptomes habituals de fracàs en l'afrontament de l'estrés mental. En canvi l'exercici físic se l'associa amb un vehicle per a la reducció d'aquesta disminució de depressió i ansietat.
  • els exercicis físic adequats es tradueixen en una reducció de la tensió muscular, el ritme cardíac en repós i algunes hormones relacionades amb l'estrés.
  • Els beneficis de l'exercici físic es tradueixen a qualsevol sexe i edat.

- Recorda que abans de començar qualsevol activitat física, has de realitzar un bon escalfament.

- Per a evitar qualsevol lesió, realitza exercicis compensatoris. Els tècnics de sala t'ajudaran a dissenyar-los.

- Si és la primera vegada que realitzes activitat física, demana assessorament als tècnics i fes-ho de forma progressiva.

- Utilitza les classes dirigides per a passar una bona estona i treballar tot el teu cos.

- Hidrata't durant la pràctica d'exercici físic.

- En acabar l'entrenament, realitza uns bons estiraments.

Aquí et donem les respostes a les preguntes més freqüents!

QUAN M'INSCRIC, HE DE PAGAR MATRÍCULA?
No, si és la primera vegada que t'inscrius al nostre centre, no has de pagar matrícula. En cas d'haver-te donat de baixa, consulta a recepció les condicions.

QUIN ÉS L'HORARI DE LA INSTAL·LACIÓ?
la instal·lació obra les seves portes a les 7:00 i les tanca a les 23:00 durant la setmana. L'horari de dissabte és de 9:00 a 21:00 i de diumenge de 9:30 a 14.00 i de 16:30 a 21:00 (els festius acostumen a tenir horari de diumenge).

QUÈ INCLOU LA QUOTA?
La quota et permet fer ús de les instal·lacions durant l'horari en que permaneix obert: pistes de pàdel, sala de musculació sota assessorament de tècnics qualificats, totes les activitats dirigides (en excepció de Muay Thaï i Krav Maga) les hores que vulguis i gaudir de la zona d'spa en tot l'horari.

EN QUÈ CONSISTEIX L'ASSESSORAMENT TÈCNIC?
En el centre disposem de 6 llicenciats en Ciències de l'Activitat física, els quals et guiaran en la realització tècnica dels exercicis i t'ajudaran a programar el teu entrenament per a que sigui el més adequat possible per a complir els teus objectius. A més, et guiarà a escollir les classes que més segueixin el teu perfil.

QUIN ÉS EL PREU DE LLOGUER DE PISTES DE PÀDEL?
El preu del lloguer de la pista de pàdel varia en funció de si ets soci o si no ho ets i de l'hora en què reserves la pista.
Si ho fas en hores vall (de 7:00 a 13:00 i de 16:00 a 19:00) el preu per a socis és de 1 euro/hora/persona. (7 euros/hora/persona per a no socis).
Si ho fas en hores puntes (de 13:00 a 16:00 i de 19:00 a 22:30), el preu per a socis és de 1,5 euros/hora/persona. (8 euros/hora/persona per a no socis).

NO TINC MATERIAL, EN LLOGUEU?
Sí, disposem de material per llogar. El preu de lloguer és 1 euro/partida/persona la pala i 1 euro/partida/persona.
A més, disposem d'una botiga on podràs adquirir material de tots els nivells.

DE QUINS ALTRES SERVEIS DISPOSO?
En el centre disposaràs de servei de classes de pàdel, amb un professor que et farà evolucionar el teu nivell en l'esport; disposaràs de servei d'entrenament personal per assolir tot allò que et proposes i tu sol no pots fer; i servei de fisioteràpia, per a qualsevol dolència, malestar, sobrecàrrega o lesió.